Tuesday, 29th Mei 2007

Let's jammed!!!!

hallloooo....i'm back!!!!!
tghari smalam aku g spelet jap.....(tau tak spelet tu mende????hahahahahha....tu bahasa Cik Dah....) alkisah nyer kak ain pon takder tghari smalam....so i decided to went out for spelet during lunch hour....u guys wannan know where i went yesterday??? huhhhhhh.....actually smalam aku g kedai carik bunga telor....(huhhhhh....wat per lakk kan??? heran niehhh!!!!) nak belikan bunga telor tuk my husband nyer kezen yang nak kawen minggu nie......memula aku dah masuk kedai amoi yang biasa aku g tuh...ader satu warna silver(memandangkan tema dier warna silver putih...) menarik gak arrr......tapi sebatang harga dier RM 1.60......so aku tawar lagik...tak dapat lak tuh.....aku pon pusing arrr masuk sumer kedai bunga telor yang ader...last2 aku tersangkut kat bunga reben....huiihhhh....banyak nyer pilihan....last2 aku terbeli la 2 kotak(40 batang) bunga telor yang berharga RM130.....hahahahahahha...padan muka aku......tapi truly citer la kan....aku memang suker bab bunga telor nie....so, aku tak suka kalo beli bunga telor yang murah tapi tak cantik....biar mahal, asal sedap mata memandang...(lagi plak bagi kat orang.....i need yang cantik2......) after beli membeli bunga telor tu selesai, aku g tapau makan kat 6th floor Sogo....lapar tak hingat nyer masa tuhhh.....

sampai opis, kul 2.30 (ooopppppsssss....terlewat setengah jam plakkkk) aku wat kejer sampai kul 6.....then seperti biasa aku ngan sis ain g gym.......so we had on cab to menara maxis.....but be4 that i met my brother at kfc klcc to pass on money to him......banjer dier makan dulu, after that baru g gym.....tapi u guys know leww, dah mamam sure berat nyer badan nak g gym....tapi takper....aku blasah jer arrr....

today is body jammed time... syiok gak layan body jammed nieh.....melepas gian menari....(cehhhh...macam la pandai sangat menari.....)walaupun aku menari salsa, pop sumer failed.....tapi at least aku mencuba...maner tau satu hari sok menjadi...lembut plak badan2 aku yang keras nieh.....heheheheheheh......balik dari gym dah kul 10.30......i took cab to MO,.....sampai umah trus mandi manda....pastu start men game, sampai kul 2 pagi.......dah tuhhh....leh terlelap sampai pagi dengan tv tak di tutup......so, ari nie dah kena naik cab....(sib baekkk tak lewat beb!!!)

0 comments: