hati kecil vs kecil hati

alamak!!! lamer gilos tak update blog....lately ni memacam benda jadik pada aku n family ku......kekadang aku rasa sangat berkecil ati biler..

  • orang perli aku and hubby
  • orang cakap takder cover insuran mulut!!
  • orang tak respect to others!!!
  • orang suka membuatkan keputusan on behalf kami....
dan biler aku rasa ati aku nie sangat la kecil nyer.....aku terpaksa shutdown......it is only just bcoz of mu hubby.....bukan sebab sesapa pon......sebab nak jaga air muka hubby aku...aku terpaksa gak tahan marah aku.....walau kekadang aku rasa nak terkeluar aper yg aku pendam....tetap aku tahan......TUHAN saja yang tahu perasaan ku....betapa kecil nya ati aku melihat kerenah orang yg memandang kami SOCHAI!!!!

takper....satu ari biler masa nyer sampai....akan aku jalan kan sendiri 'tanggungjawab' yang telah TUHAN kurniakan pada kami tuh.......

2 comments:

cik gemuks said...

insya allah
sabar yo lah
abaikan apo org nk ckp :P

blogciknissa said...

aku tgh cuba mengabaikan sumer unggas2 nieh.....muehehehehe....(hanya ko ngan aku jer tau!!)