Jumaat ku yang separuh

naper separuh?
sebab memula aku jumpa kawan aku kat SOgo....
meredah segala jammed yang ada kat KL nih...
so, separuh masa rehat ku diambil di jalan KL yang sesak padat ni...
memang sangat la nak marah...
tapi nak marah saper kan...
tahan jer la...
redah jerk...
kater nak melepak ngan member...
so, abih citer kat Sogo....
aku heading ke KLCC plak....
nak sampai ke KLCC tuh...
satu masalah gak lagik...
jammed....orang berlumba2 nak balik ke opis/umah....
sampai di KLCC kul 3.30ptg....
so, separuh masa lagi diambil untuk sampai ke sana...
kat sini aku jumpa SITI SAFURA BINTI BOHARI....
saper dia ek?



nilah dier manusia nyer.....shomey kan?? sila lah puji dier....hahahaha( jangan marah aku eh....)

dier nie classmate aku masa aku kat TIPD dulu.....it's almost 10 years back...since we are in the same class...sesamer berlari dalam klas....kena kejar ngan aku .....sebab dier suka dibuli oleh aku....hahahahah...sian budak nie sebenar nya....dier mmg suci murni.....sangat rela dibuli.....tapi aper pun...we still frens sampai skang nieh......semua kekejian yang aku wat kat dier tu cuma memain jer kan.....so, jangan la nak sentap di sini okayyy.....

berborak ngan minah nie dari kul 3.30ptg...membawa aku sampai kul 8 malam......punya la lamer just to flashback sumer yang we all had during schooling time.......i bet sumer orang pon akan kata time sekolah la time yang paling seronot sekali kan......

then kul 8 lebey....Mr.J pickup aku kat KLCC....n terus berlalu pergi.........


notes: separuh pasal aku BEKERJA SEPARUH HARI SEBENARNYA!!!!ngehhhhhhh.....ngehhhhhh

8 comments:

Akira said...

aku masa baca tajuk je dah tau kau ponteng separuh hari punya...EN BOSS!!!!!!

blogciknissa said...

hahahaha....bukan ponteng...tapi melawat kengkawan....hahahahha

faizahpaiz said...

punyela kecik dunia nie.. lompat2 tengok blog orang.. terjumpa pulak gamba anak pakcik bohari kat sini.. she's a friend of mine too.. we were in the same boat for the past few years in uitm shah alam.. we took same course actually.. kikiki

blogciknissa said...

iyer ke??? hi...salam perkenalan from mummy....rerajin la nyinggah blog saya.....dan beshh kerana kebetulan kiter mempunyai kawan yang sama...

blogciknissa said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

samo la den....

blogciknissa said...

aper yg samo?....

Akira said...

den pun samo gak lah...walaupun den tak tau apo yang samo tuh