Le Tour De N9

Dear blogie,......this week perrrghhhh....we yall mmg la sangat berjalan....bukan berjalan kosong....tapi berisi....berisi ngan makanan kenduri kendara......nyehhhhhh.....journey start at 9.30 am.....p engagement my kazen kat Double River...kazen aku nie actually muda lagik dari aku.....tak ingat la plak berapa umo dier.....(nanti aku tanya kan.....) anak tunggal pada kezen my mom....(paham ker aper maksud aku nih)...n she is a lecturer kat her previous college di UNITEN.....bakal bertunang ngan a guy yang berasal dari Kedah......sowwy la, gambar during engagement mmg tak sempat aku nak snap....coz as i said.....on the same day....aku LE Tour De N9....banyak invitation......n ini jer pic yang sempat aku snap kan untuk view u guys...


during make up time..

.

the hantaran...



bersarapan di rumah...nasik lemak ngan sambal tumis.....pastuh bersambung plak di rumah my kazen tuh...makan pulut kuning ngan sambal lagik.....(perghhhh...kenyang tahap dewa.....)n lebey kureng kul 11 am, lepas Mr.J nyer fren dah sampai...we yall pon bergerak ke destinasi seterus nya kitorang...iaitu d Palong 5.....Fyi, journey nak ke Palong 5 nie mmg agak jauh....aku pon tak penah lagik masuk palong 5 nieh......so, sumer orang pon tak tau....kitorang nie redah jer la.....sampai kat sana lebey kureng kul 12.45 gak la.....(just count how far we had to go through....)the time we arrived was just nice jer sebenarnya......makan...n waiting for the pangantin bersanding.....

this is the pengantin.....she was Mr.J x-opismate.....(there's a story...i luv the dress....it's nice)



Mr.J n fren wif pengantin..



bersanding time...



kureng lebey kul 2.30 ptg we yall pon together2 beredar dari Palong 5......there's one more to go......Branang.....perghhhh....ikutkan hati mmg malas giler nak p sebab jauh giler n we yall macam kena berpusing balik after that....tapi, member nyer pasal...kitorang pg jugak la......dari Palong 5.....pusing masuk ke BBJ....merentas sempadan Pahang......masuk semula ke wilayah N9.......trus melalui Smpg Pertang......keluar ke Titi.... masuk ke Sempadan Slangor d Semenyih....n masuk semula ke wilayah N9 untuk sampai ke branang......n tiba di Branang kul 5.30 petang....perjalanan yang sangat meletihkan................n sampai jer kat Branang....tak sempat nak snap pic lagik dah...kerana dah terlalu penat n lapar....n takder benda nak di snap kan lagik dah.....kerana kenduri nyer udah selesai....hahahahaha....begitulah cerita LE Tour De N9 kitorang......

0 comments: