Gathering TMS vol 1/2009

Venue : Restoran Nelayan Taman Tasik TTwangsa

plan punya plan nak wat gathering....finally it really happened......menarik la....even simple jer...makan2...chit chat...n balik....but, to me it was a good start since dah 10 tahun we yall tak berjumpa....ada sesetengah tu mmg dah selalu sangat jumpa but still ader yang dari abis skolah sampai skarang after 10 years, bertemu kembali......seingat aku, last time gathering, that was during fasting month....berbuka puasa bersama2 d SOGO n BTS.......lepas2 tu jumpa time kenduri kendara kawan2 sesekolah dulu....masa wedding sahak....wedding aida.....wedding hasry...(ader orang len ker time wedding hasry??.....hehehehe).....

so, ader la skit aku snap gambar masa makan2 time tuh....
















out of all this pic...aku tak snap pun gambar aku n family....cessss.....sebab nya gambar aku dalam camera orang len.....diorang tak email aku ponggg.....

n we really enjoy.....

* n for those readers yang dari group TMS9799...silalah jadi members untuk yahoogroup kita tms9799trip
....bcoz ader satu event yang insyaAllah akan dibuat pada November nie....

0 comments: