thanks too ladyarween sebab pas kan award ni pada aku.......



1. Pastikan jantina anda ialah perempuan

2. Copy badge sebagai award anda

3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan

4. Pass kan award ini kepada girl-friends anda


7 sebab kenapa aku bangga menjadi perempuan

1) orang perempuan leh rasa seronot nyer mengandung n bersalin yg mana bagi aku itu merupakan kenangan yg paling indah dalam hidup aku....(laki bley ker rasa???)

2) dapat cuti bersalin 60 hari bergaji penuh...(laki ader ke??)

3) leh grooming lebey skit....makeup..eyeshadow....baju fancy2....kasut....etc..(laki ader ker??)

4) bulan posa ader hari diwajibkan tak posa....dan takder orang yang nak marah pon kalo tak posa....(orang laki leh ker wat camtu sesuka ati...???)

5) sebab perempuan mmg diciptakan untuk jadi cantik.....lemah lembut....dan bersopan santun....(ader ker pada laki2?? kalo ader......)

6) kerana tangan perempuan yang menghayun buaian akan menggoncangkan dunia satu hari nanti....(betullllll!!)

7) kerana dalam seminggu ader ladies nite......takder men's nite pon.....heheheheheh

itu ke sebab nyer....maybe antaranya la....tapi yang paling utama nyer kerana AKU BANGGA SEBAB ANTARA 3 JANTINA, TUHAN PILIH AKU UNTUK JADI PEREMPUAN......)

*so, pada sesaper yang rasa mereke itu perempuan....silalah terima award nieh....

0 comments: