Thursday, 5th July 2007







alloooooo........welcome home mummy......lamer tul rasa nyer dah tak mengupdatekan blog nie...kannyer aper....takder masa nak godek2 blog niehhh.......juz came back from KK, monday eve.....sending my sis to UMS.......pastu shoot back to melaka.....juper ngan anak aku yang tersayang tuh......sian anak mama nieh.... kena tinggal ehhh......and it's really tiring me.......tak larat betul rasa nya...maner tak nyer....be4 g KK, ader game kat UM.....(walaupun main 2 game non-stop.......still rasa penat teramat sebab dah lamer tak turun padang, since mengandung dulu....)



cerita pasal trip ker KK, it was ok......everything was clear and undercontrol......sib baik lew sewa keter.....kalo tak...meragau ler carik cab......nak kesana kemari......takder aper yang menarik pon sebenar nya trip aku g sana....sebab aku tak der masa nak berjalan2.......urusan utk reg acun jer dah amik masa 2 hari.....peling tidak pon aku berpusing2 kat area town jerk....(tapi abis gak duit aku....huhhh!!!!) urmmm.....this are those pretty pic yang sempat aku amik....hahahahahah















0 comments: