Monday, 9 July 2007


today is my son 7th month burfday......HAPPY BURFDAY 7th MONTH CAPIQ!!!huhuhuhuhuh...sedey nyer dier takder kat sini...even my husband also not around....so, sengsorang lew aku.....tinggal sorang nie memang membosankan....but nobody knows what i feel right now......just let it go....

ok....dah 7 bulan anak aku dah.....dah ader pon gigi bawah dier.....tapi dier still lom boley meniarap ker depan...(asyik masuk gear reverse jerk....) dier dah pandai memanja kan diri ngan aku....hikhikhikk....(best moment i ever had...) kalo dier peluk tuh, dah melekap bebetul macam tak mau lepas......mungkin le betul kan, walau macam mana pun....walau jauh mana pon kiter ngan mak kiter.....bau dier tu, tetap tak leh lupa......macam tuh jugak lew aku ngan capiq.....dier dah macam nyawa aku dah sekarang nie......

3 hari nie bersama ngan dier, aku rasa seronot sangat......setiap minggu aku rasa terlalu lambat sangat berlalu.......sib baik lew adik ipar aku dah pakai 3G phn....leh gak aku wat vcall.....kalo tak...memang rindu bangat aku sama capiq......and here is my latest capiq.....












0 comments: