Wednesday, 18th July 2007

Transformers.......

transformers....robot in the eye......(itulah lagu yang laki aku slalu nyanyi since movie nie kuar ke cinema....) lamer dah plan nak nengok movie nieh....tapi since kitorang sibuk ngan memacam urusan seri paduka baginda......so, plan tu hanya lah tinggal plan....hinggalah ke tarikh ini....secara tidak sengaja....adalah sorang kawan aku yang sedang berjiwa lara nieh...keluar melarikan diri dari anasir2 yang sedang mengejar beliau.....jadi beliau pon merayaukan diri di midvalley pada hari ini dengan berjaya nya iaitu mulai dari jam 6 petang sehinggalah bermulanya movie itu iaitu pada jam 12 tgh malam......

setelah semua urusan telah di buat...tiket telah dibeli oleh beliau( dengan bersemangatnya beliau memberaturkan diri di celahan orang yang ramai itu, kami pon pergi ke bowling untuk bermain untuk 2 game setiap seorang.....(sementara menunggu movie bermula.....) seronot gak setelah begitu lama aku tidak melibatkan diri dalam sukan bowling ini.....dah abis game.....kami dengan begitu confident nyer berjalan menuju ke panggung wayang sehingga aku sanggup menapaukan 'chicken mc'deluxe' di dalam hand bag beliau yang besar itu.........

"kiter kat panggung 8....." "ala...lom ready lagik panggung nyer.....tunggu dulu ar"
"abg g beli air mineral jap....." lepak sambil menunggu dengan riang gembira nya......"ntah-ntah tiket nie ari lain tak? ujar beliau....hahahahahahah....(sambil usha tiket...nak confirm)suker kitorang.....sambil bergelak ketawa......"ntah-ntah terbeli tiket 'love is cinta' kot??? ujar beliau lagik dengan penuh nada kegembiraan...(sambil usha tiket...nak konfirm) tergelak berdekah-dekah lagik....) "tolong lew nengok citer jiwang tuh......" sambung laki aku lagik.......hahahahahah

dah kul 12.05...tapi panggung 8 tu still tak ready.....usha punyer usha tiket tuh......tup...tup...ADEHHHHH!!!! panggung 13 lewww.......!!!!!!!!!!!!!!!alamak....citer dah start......dengan keadaan yang kelam kabut....dan bergelak ketawa sehingga tidak tergolek....kitorang pon berlari2 anak masuk kedalam panggung........hahahahahah!!!! hampeh tull.....citer dah start...tapi belasah jer arrr......citer dier memang best......sampai kan aku terlelap di pertengahan cerita...bukan sebab tak best...tapi sebab mata aku terlalu memengantukkan diri......tapi tido sekejap2 laaa........

setel nengok wayang kul 2.30 pagi...balik umah....sampai kul 3...ngantuk tak hingat nyer...terus terlelap.....pastu esok nyer g kejer kul 9.30.....(macam bos plak hehhh!!!) tapi best la citer tuh....takper...dvd kuar nanti aku nak g beli....

0 comments: