Alamanda n cerita jiwa luka

sabtu tghari, we yall pg umah Mr.J nyer kawan....ader kenduri aqiqah untuk bb girl nyer....n aku seperti biasa....sempat la snapp gambar bb yang shomeyy nihhh.....tang rambut tu yg aku adore sangat tuh......lebat gilosss.....n aku bagi bb nieh 4 mintang....







after kenduri mula ingat nak ke seremban...attend satu wedding....kezen aku la....tapi memandangkan aku kena bawak aish g klinik, kitorang kensel la pegi.....trus g klinik yg berdekatan ngan MO......setel sumer, trus balik umah.....




itu lah nama pemilik jersy nieh....saper dier nie? dier ni act adik sedara aku..... tapi aku dah anggap dier ni macam adik aku sendirik....dia ngan acun pon tak jauh beza sangat...malam tuh lepas maghrib aku, Mr.J n the kids g Alamanda, Putrajaya pick up dier nih......dier ni duk kat penang....tapi sebab ader prob skit ngan gf dier, dier sanggup trun pjaya jumaat malam tuh n sampai sabtu pagi, jumpa gf the whole day of ari sabtu tuh....n return balik ke penang sabtu tgh malam tuh....n akan sampai penang pagi ahad ituh.....(cesss....giler nyer kejer bdak ni kan.....)then urusan kami nieh...adalah pegi pick up dier n hantar dier kat puduraya nak kejar bas dier tgh malam tuh..kesian mamat sorang nieh...bercerita pada aku ngan Mr.J pasal hal dier ngan si aweks...to me, biar kan ejrk...kalo orang dah tak suka kan, aper nak tunggu lagik...sama la ngan Mr.J(ayat yg lebey kureng sama gak)tapi yer la kan...kata cinta gila...haruslah tertekan mamat nieh..ajak makan pon tak lalu....(gilossss)...biarkan jer la....sabaq cekkkkk!!!
so, b4 send dier ke puduraya, we yallss jejalan la kat alamanda tuh bawak bebudak kan.....

setel jerk hantar mamat ni ke puduraya, we yalls pon balik la ke MO....n the kids...sangat kepenatan...sebab berjalan jerk arinih....so, sampai sajer kat umah...trus terlena dibuai mimpi....ngheeeee


0 comments: