kisah...

http://www.memorizulaikha.blogspot.com/

sedey baca blog nie....selisih dari berlaku pada aku atau pada sesaper aje.....

menitik airmata aku biler membaca kisah ni........

kisah seorang manusia keji dan kejam yg tak ounya hati perut....

kisah sikecil yang tidak berdosa....dan tidak tahu apa....

kisah si ibu dan si ayah yang meratapi kehilangan anak nya.....

kisah yang akan merungkai segala kebenaran yang disembunyikan....

semoga si manusia kejam itu akan menerima balasan setimpal.....

semoga tiada lagi si kecil yang tidak berdosa menjadi mangsa si kejam yang tidak punya hati dan perasaan.....

semoga segala kebenaran akan terungkai....

dan semoga kita sama2 berdoa akan kesajahteraan nya 'disana'......

dan aku bukan sedih kerana menurut emosi ku....

tapi aku sedih kerana aku juga SEORANG IBU

0 comments: