Peraturan untuk menerima award ini ialah

1) Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.

2) Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda

Award ni telah di tag oleh lady_arween pada aku lama dah rasanya....tapi sebab kan aku terlalu sibuk ngan macam2 urusan kekeluargaan...pekerjaan....dan jemputan perkendurian, makanya lambat la aku menjawab kembali tag ini.....lamer gak tidak di tag sebegini.....anyway, thanks beb....

Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

1. garang tapi cepat cair

2. selalunya happy walaupun kepala otak nie berserabai

3. cepat memafkan orang len walaupun kekadang kesalahan orang tuh sangat la besar....

4. ada masa nya sedikit garang dan cepat jer nak hangin

5. selalunya aku mmg seorang yang tak kisah dalam aper hal pon....

6. senang mendengar masalah orang len..(tak tau naper orang suker cerita problem kat aku)

7. aku anak sulung dari 4 adik beradik n anak ke 5 dari 8 orang adik beradik...(paham ke?)

8. isteri kepada Mr.J n mama pada 2 orang hero

9. suka kuar berjalan2..shopping2(kalo berduit la)...tgk wayang..hang out ngan family n sumtime ngan kengkawan yang sekepala ngan aku....

10. suka memasak....

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

1. erra
2. fateen
3. dodo
4. mya
5. akira
6. rinie
cukup la tuh....tak yah reramai dah la kot.....

0 comments: