09.09.08

today is my burfday.....HAPPY BURFDAY NISSA!!!!

so, genap la umo aku yg ker.....tutttt...berapa ehhh???
21 kot....hhehehehe..(perasaan yg perasan di hari jadi)
26 tahun la.....dalam usia aku menjangkau 26 tahun nie, banyak yg tlah aku lalui....
aku semakin matang...lagi2 setelah bertukar title dari seorang bujang kepada status Puan Khairulnissa dan dari seorang isteri kepada mama kepada 2 cahayamata.....pengalaman dah banyak mengajar aku supaya sentiasa menjadi seorang anak kepada ibubapa, isteri kepada seorang lelaki dan mama kepada anak2...dan aku bersyukur sangat sebab hingga ke hari ini aku masih sihat bernafas.....

this year nyer burfday seperti kekadang yg berlaku pada aku, aku berseorangan lagi....tapi sib baik ader kengkawan yang sudi ajak aku kuar.....thanks a lot beb!! (walaupun ko ajak aku makan kat tempat yg aku tak penah g, tapi aku enjoy.....now, i'm just waiting 4 my hubby to come back....muahahahaha

so, kekdah nya, kitorang g berbuka posa kat one restaurant area Starhill kat Tejine Restaurant (betul ker ejaan ek?)...walaupun tak berapa nak tau nak order aper...kitorang makan gak la, atas invitation my oldfwen...SAFURA....dier pon ngan other collegue from Lamb Berger Team.....(jangan bukak bisnes masa aku makan ehhh tolonggggg)

then pastu weyall move to Redbox kat Low Yat tuh nak release our tension....pusing nyer pusing sampai sesat nak carik entrance ker RedBox tuh......akhirnyer lepas mencari lebey kurang setengah jam, baru la jumpa.....

balik umah kat kul 1 coz, sesat lagi...but this time sebab carik kereta yg sebenarnya kitorang park kat BB Plaza....tapi g carik kat Sg Wang Plaza...(harus la x jumpa!!)

whatever pon aku syiok jugak la...dapat spend time ngan member2 on my burfday....

0 comments: