hari yang memenatkan......

lamer dah tak naik komuter........

oooo....tak berapa nak lamer sangat......

seingat aku masa aku janji ngan rajer

masa tu nak balik melaka gak....amik hero2 aku tuh....

tapi balik seremban menaiki komuter....ditambah masa balik kerja.....dengan keadaan orang yg sangat ramai....dan sedang berpuasa dengan bersungguh nya.....haruslah aku sangat menabahkan diri aku ni.....

setiba aku ker kl sentral lepas menumpang kerata cik fateen.....

lepas menempuh jalan yg agak jammed.....

aku agak terpaku melihat ke'menarikkan' kl sentral yg dah lama tak aku kunjungi semenjak aku tidak lagi berulang alik ke rawang.......(suatu masa dahulu...)

sudah nyer....berebut macam orang yg kena kejar ngan along, masuk ke dalam perut komuter tuh...menyebabkan aku lemas....akhirnya aku lepaskan jugak la train tuh....

tren kul 6.10ptg sampai aku truskan lagi usaha menyempilkan diri dalam train tuh....dan berjaya gak masuk...sudahnya aku berbuka di dalam tren untuk hari itu.....

tiba jer kat seremban....daddy aku dah tunggu pon ngan mommy kat dalam kereta....trus shoot pegi melaka amik hero2.....then sampai umah kul 1.30 pagi...(setelah berhenti berkali2...untuk minum kopi dan beli roti canai...)

2 comments:

cik gemuks said...

mummy
nape tak mtk tlg aku
kecik hati aku tao

blogciknissa said...

ler...
takder la beb...
lagpon wa dah janji ngan abah....
ala.....kesian lak kat ko.....next time ok??