Aidilfitri 2008

hari raya kali nie....haruslah sangat meriah yer tak??? mana tak nyer...kehadiran 2 hero ku ini...membuatkan aku dan seluruh ahli keluarga ku bergembira...melihatkan keletah si kecil ni yg sentiasa tersenyum,....(nak2 biler depan awek!!!! harusla mereka ini tersenyum lebar....)

so, this raya of coz la kat KP......balik KP seawal ari ahad....iaitu 3 hari b4 raya......nak buat preparation la konon....maklum lah....tukang masak kita untuk musim ini adalah Puan Khairulnissa, yer anak2......adusss......haruslah aku kelam kabut....maner dengan mengemas nyer....memasak nyer.....melayan keletah anak2 lagik....adus.....penatttt.....bagaimanapun raya tetap perlu diteruskan....walaupun bilangan tetamu yg agak ramai pada raya kali ini.......kami ttp gembira.....

5 things yg tak penah aku buat pada raya2 sebelom nya...:

a) open house......this time aku buat khas untuk kawan2 pada hari raya ke2...
b) masak nasik lemak untuk tetamu.......xpnah lagik...but this time speacial request!!
c) bangun mandi sebelum memasak......selalunya aku mandi biler umah aku dah penuh ngan tetamu....
d) tak berjalan raya di KP
e) tak beli kerepek ubi peda yang sangat ku gilakan

well bloggers, itu jer kot untuk raya kali ini......i hope tahun depan must be lebih meriah.......huhuhuhuhuh
Posted by Picasa

5 comments:

cik gemuks said...

wahhhh
buat open house tak jemput yer nyah
hahaha

blogciknissa said...

sorry beb...
kat pilah....lagipun untuk kengkawan sama skool kat pilah arituh.....nak wat kat kl tak sompek....sorry beb...jangan sentap bulan raya niehhh

Anonymous said...

pas ni raya mlk,pas2 mlk,pas2mlk lg,pas2 mlk gak,pas2 mlk,mlk,mlk,mlk....mlk seindah namamu....

Anonymous said...

pas ni raya mlk,pas2 mlk,pas2mlk lg,pas2 mlk gak,pas2 mlk,mlk,mlk,mlk....mlk seindah namamu....

blogciknissa said...

yer laaa....melaka la sampai bila2...raya la sorang2....hahahahah