bila aku streess....arghhhhhhh....Vol.2 (sambungan entry temanku....)

TAKPE...itu yg selalu aku katakan biler aku rasa aku tgh bermasalah.....entry
ladyarween membuatkan aku terpk jugak......betul beb...kekadang biler terlalu banyak sangat pk kekadang aku terasa macam nak tembak kepala jerkk....(aku setuju dengan pernyataan ituh...!!)

aku tak tahu macam mana nak luahkan....aku tak tahu macam mana nak berdepan untuk menyatakannya.....cuma apa yang aku tahu katakan TAKPE.....itu jer....aku kecil hati...aku sedih hati....apa pun yang aku rasa....sumer nyer aku simpan jauh dalam sudut hati aku....

sebab tak guna kita luahkan kalau apa yg kita luahkan tuh....boleh buat banyak hati yang terluka....yang kecik dari sepatutnya.....so, untuk menjaga semua hati yang aku sayang....aku terpaksa korbankan hati aku untuk dilukai......

pedihhh kan bila kita rasa sakit hati tapi kita tak dapat nak luah kan.....hanya membiarkan saja...
mungkin cara
ladyarween baca buku cerita yang dah beratus kali dier khatam......tapi aku, amatlah mustahil itu sumer....aku hanya boleh tersenyum....dan cuba redakan perasaan hati aku.....kawan2?? hurmm....kekadang mereka la tempat aku rujuk.....tapi biler ia berkaitan dengan mereka....aku lebih rela mendiamkan diri.....silent!!!

(so,
ladyarween kepala ituh tidak boleh tumbuh kembali setelah ditembak berdas-das okayyyy)

muehehehehhehe....sekian saja entry kali ini.......

3 comments:

cik gemuks said...

hehehehe
kan bagus kalu bleh tumbuh balik

hmmmmm
terapi...karaoke???
owwhh sangat tidak pandai menyanyi

shopping????
den bukan org kayo

jadi sonyap yo lah
duk ontok2 kt umah
hahahahah

p/s
pray...... awal disember ek.....semoga LUCK itu bersamamu...
bersamamu....(ala2 digi)

Anonymous said...

ape yg merungut mcm lebah ni...lebah pun pandai berzikir la...syukur ape yg ada...

Akira said...

bzzztttt...bbzztttt...amin...