TAG FROM FADZ

senarai kesyukuran MUMMY....

1. aku bersyukur kerana aku dilahirkan seorang ISLAM

2. aku bersyukur kerana dilahirkan sebagai wanita

3. aku bersyukur menjadi anak perempuan kepada En. Sharif dan Pn. Maznah

4. aku bersyukur mempunyai adik beradik yang agak ramai awlaupun kakak2 dan abang2 ku itu dari ibu yang lain

5. aku bersyukur di pertemukan dengan Mr. J dan berkahwin dengan dia dan mempunyai anak2 dari hasil kami berdua./....(hahahaha...kejik nak ceritakan disini.....)

6. aku bersyukur dikurniakan MUHAMMAD SYAZWAN SYAFIQ n MUHAMMAD FARISH ISKANDAR dalam hidup aku

7. aku bersyukur di lahirkan seorang yg sempurna akal dan fikiran

8. aku bersyukur perjalanan kehidupan setakat hari dan waktu ini, berjalan dengan lancarnya...

9. aku bersyukur kerana dapat menamatkan sekolah dengan berjaya nya...(walaupun tak berapa nak berjaya yg gilang gemilang....tapi at least aku complete belajar....)

10. aku bersyukur kerana parents ku hantar duk kat hostel since aku form 1 lagi.....dari situ aku belajar berdikari....belajar menghargai kawan2.....belajar segala2 tentang kehidupan....

11. aku bersyukur kerana masuk TMS.....(walaupun mula2 agak takut sebab 90 percent student nyer lelaki......)

12. aku bersyukur mengambil bidang kesetiausahaan ni kerana dari sini la aku belajar melembutkan diri.....pandai bersolek2 skit.....lebih keperempuanan laaa....

13. aku bersyukur sebab sepanjang tempoh aku belajar di politeknik...aku tak pernah lagi repeat sem atau paper.....

14. aku bersyukur aku dapat menyelamatkan diri dari buaya yg amatlah ganas...(siapakah???)

15. aku bersyukur dapat kerja di JUPEM ni sebagai secretary....

16. aku bersyukur dapat bekerja di sektor awam nie.......(walaupun aku tak penah isi borang....tapi aku bersyukurrr....)

17. aku bersyukur mendapat kawan2 yang agak memahami aku......(kalo tak paham aku pon takper.....kira bersyukur gak la ada kengkawan....)

18. aku bersyukur mendapat bos2 yang amatlah baik dan memahami....

19. aku bersyukur mendapat tempat kerja yg sangat la sempoi dan tak leceh....

20. aku bersyukur sebab walaupun setelah beranak dua aku masih lagik leh memaintainkan figure ku....(ada unsur2 perasan ker>???/miahahahahahah)

21. aku bersyukur dapat membantu Mr.J walaupun tak banyak dari segi kewangan

22. aku bersyukur kerana 2 adik ku telah pun melanjutkan pelajaran ke universiti......biar diorang dapat rasa...apa yg tak sempat ku lakukan....

23. aku bersyukur sebab kebanyakkan urusan ku dipermudahkan TUHAN....

24. aku bersyukur lulus PTK

25. aku bersyukur dapat suami yg memahami aku dan menerima aku seadanya....

26. aku bersyukur kerana mendapat keluarga mentua yg amat baik....

27. aku bersyukur setiap apa yg terjadi pada aku....

28. aku bersyukur mama aku masih boleh menguruskan diri sendiri wlaupun dia sakit....

29. aku bersyukur ada abah yang tak jemu2 menjaga mama dan wan....

30. aku bersyukur ada ibu tiri yg baik...

31. aku bersyukur kerana i got shoulder to cry on.....

32. aku bersyukur kerana sampai arini aku masih lagik hidup dan alhamdulillah sihat sejahtera...

33. aku bersyukur kerana minggu depan i got the interbiu....

34. aku bersyukur sebab i got my diamonds back!! (just think....apakah??)

35. aku bersyukur sebab aku masih lagi mampu menikmati keindahan alam ciptaan TUHAN nie....

36. aku bersyukur kerana aku masih lagi boleh mengawal diri dan kemarahan ku walau apa pun yg tlah korang wat kat aku.....just let it be....

37. aku bersyukur sebab semakin aku meningkat dewasa semakin aku bijak berfikir....(bijakkah???)

38. aku bersyukur kerana emosi ku tidak mengawal perbuatan ku....

39. aku bersyukur TUHAN masih memberikan aku kekuatan menghadapi cabaran hidup yg datang sesuka ati jer....

40. aku bersyukur kerana lepas nie aku dah nak berhenti taip.....aku dah penat pk dah....


so, cik fadz.....aku hampir menyelesaikan tag yg telah dikau tag kan.....sekarang giliran ku men'tag'kan orang len.....
1) ladyarween
2) erra
3) kak mya
4) rima

0 comments: